zondag 1 februari 2015

Event: Soul Food Festival, Amsterdam

Afgelopen weekend gingen mijn vriend (Wouter) en ik naar Food Soul Festival in Amsterdam Noord. Na een kort ritje met de auto parkeerden wij de auto op het terrein van de Kromhouthal, waar het festival werd gehouden. Eenmaal binnen kwamen de etensgeuren op je af en was het erg moeilijk kiezen tussen alle heerlijke dingen die werden aangeboden. Ben je benieuwd wat we namen, lees dan verder!

We besloten verschillende dingen 1x te nemen en dat te delen, zodat we zoveel mogelijk konden proeven, gelukkig hebben we dezelfde smaak!

Eerst muntjes halen, 10 muntjes voor 25 euro.
We begonnen met een heerlijk broodje super mals stoofvlees, goddelijk!
Heaven on a bun!
Onder het eten luisterden we naar de leuke muziek van De Witte Snor. Super leuk!
Super vet!
Na het broodje stoofvlees gingen we voor een sappige burger.

Een pittige burger met kaas, chorizo en jalapeno pepers, heel erg lekker.
Als toetje deelden we een witte chocolade taart met frambozen en pistache noten,
Ik liet stiekem mijn visitekaartje achter, het paste er mooi bij hihi!
We deelden ook nog een tweede dessert, een heerlijke crepe met suiker en citroen.
Ik raad dit festival zeker aan als je zo van lekker eten houdt als wij. De sfeer was erg gezellig al was het soms best een beetje druk. Het enige nadeel was dat we door de slechte ventilatie roken alsof we met onze jas aan hadden zitten gourmetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten